Σάββατο 2 Απριλίου 2022

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟBLOG ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ...

 




ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ...ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ και μάλιστα μια μέρα σαν τη σημερινή... 2 Απριλίου σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδικού Βιβλίου και σε λίγες μέρες, στις 23, ξημερώνει η Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου, γενικότερα. Για όποιον δε γνωρίζει, 2 και 23 Απριλίου γεννήθηκαν δύο μεγάλες μορφές της Παγκόσμιας λογοτεχνίας, ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και ο William Shakewpeare, αντίστοιχα. Προς τιμήν τους, λοιπόν, τα βιβλία αυτές τις μέρες γιορτάζουν και μαζί τους όλοι εμείς που τα αγαπάμε.

Αυτή ήταν η αφορμή για τη δημιουργία αυτού του blog. Η αιτία, όμως, υπήρξε η μεγάλη μου αγάπη για τα βιβλία και η επιθυμία μου να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μου γι' αυτά, αλλά και να ανταλλάξω απόψεις με άλλους βιβλιόφιλους σαν εμένα. 

Η σχέση μου με τα βιβλία ξεκινάει από πολύ - πολύ παλιά (χάνεται στα βάθη των αιώνων), όταν άρχισα να διαβάζω, και τα πρώτα δώρα που άρχισα να παίρνω ήταν βιβλία (κλασικά εικονογραφημένα παραμύθια). Περνώντας τα χρόνια η βιβλιοθήκη του σπιτιού μου άρχισε να μεγαλώνει και μαζί με τα σχολικά να προστίθενται και άλλα αναγνώσματα (Λουντέμης, Καζαντζάκης, Άλκη Ζέη, Διδώ Σωτηρίου, Ιούλιος Βερν, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Ντοστογιέφσκι, Τολστόι, Λιλή Ζωγράφου και ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ...). Σήμερα ο χώρος που καταλαμβάνουν τα βιβλία στο σπίτι μου είναι πολύ μεγαλύτερος, αφού στα διαβασμένα βιβλία έχουν προστεθεί και πάρα πολλά αδιάβαστα, αφού δε σταματώ να αγοράζω συνέχεια... 

Καλωσορίζω όλους εσάς, τους μελλοντικούς μου αναγνώστες προτρέποντάς σας να μου γράψετε τι θα θέλατε να περιλαμβάνει αυτό το blog εκτός από κριτικές βιβλίων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου